=--( SHBAB CLUB)--=
اهلا بك زائرنا فى منتدى نادى الشاب المنتدى نور بيك اذى كنت عضو فعلا هنا قم بادخال بيناتك بالضغط على (دخول) اذى كنت لسه مش عضو اضغط على (التسجيل )
=--( SHBAB CLUB)--=
اهلا بك زائرنا فى منتدى نادى الشاب المنتدى نور بيك اذى كنت عضو فعلا هنا قم بادخال بيناتك بالضغط على (دخول) اذى كنت لسه مش عضو اضغط على (التسجيل )
=--( SHBAB CLUB)--=
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  مركز رفع الصورمركز رفع الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

4 girls only

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
bosygheith
=--> عضو كول <--=
=--> عضو كول
bosygheith

4 girls only Empty
مُساهمةموضوع: 4 girls only   4 girls only Icon_minitimeالخميس 5 نوفمبر - 10:15

هل البنت بتحب زى الولد ولها قلب مثل الولد ؟؟؟؟؟ هل البنت بتعجب بولد وتحاول تكلمه ؟؟؟؟؟؟ هل البنت بتغير على الي بتحبه ؟؟؟؟؟؟ هل البنت بتسهر تفكر فى الشخص المعجبه بيه ؟؟؟؟؟ هل البنت بتحب الولد الي ينفضلها ويكلم بنت غيرها ؟؟؟؟؟؟ هل البنت لها الجراءه انها تمسك ايد حبيبها ؟؟؟؟؟ هل البنت لها مشاعر ساخنه مثل... الولد ؟؟؟؟؟ هل البنت ممكن تقتل حبيبها لو خنها ؟؟؟؟؟؟ هل البنت بتحكم قلبها قبل عقلها ولا العكس ؟؟؟؟؟؟ هل البنت تقدر تجاوب على اى سؤال من اى ولد حتى لو كان فيه جراءه شويتين ؟؟؟؟؟؟ هل البنت بتعيش يومها بلطول او العرض زى الولد ؟؟؟؟ هل البنت تعانى مثل الولد فى حياتها ؟؟؟؟؟ هل فى بنت ليها اجابات على الأساله الى فاتت؟؟؟؟قراءة المزيد
lovely girl
=--> مشرفه ركن الشعر<--=
=--> مشرفه ركن الشعر

4 girls only Empty
مُساهمةموضوع: رد: 4 girls only   4 girls only Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر - 5:54

انا يا بوسي عندي اجابات و هرد على سؤال سؤال كمان

هل البنت بتحب زى الولد ولها قلب مثل الولد ؟؟؟؟؟

طبعا البنت ليها قلب زي الولد و كمان معروف ان البنات عاطفيين اكتر من الاولاد

هل البنت بتعجب بولد وتحاول تكلمه ؟؟؟؟؟؟

اكيد طبعا ممكن اي بنت تعجب بأي ولد بس انها تروح تكلمه دي حاجة تتوقف على تربيتها و من وجهه نظري الي تعمل كده جريئة اوي بزيادة

هل البنت بتغير على الي بتحبه ؟؟؟؟؟؟

طبعااا اكيد اي بنت لما بتحب بتبقا عايزة حبيبها ليها لوحدها و بتغير عليه دا شيء طبيعي

هل البنت بتسهر تفكر فى الشخص المعجبه بيه ؟؟؟؟؟

مش عرفة يا بوسي هههههه بس على حسب لو كانت معجبة بيه اوي و معندهاش مدرسة ولا جامعة بدري ممكن تسهر

هل البنت بتحب الولد الي ينفضلها ويكلم بنت غيرها ؟؟؟؟؟؟

لا معتقدش خالص لان في حاجة اسمها كرامة

هل البنت لها الجراءه انها تمسك ايد حبيبها ؟؟؟؟؟

معرفش بصراحة بس بردو مش اي بنت تعمل كده

هل البنت لها مشاعر ساخنه مثل... الولد ؟؟؟؟؟

بصراحة مفهمتش يعني ايه ساخنة بس الي مقتنعة بيه ان البنات عاطفيين اكتر من الاولاد

هل البنت ممكن تقتل حبيبها لو خنها ؟؟؟؟؟؟

ههههههههه ليه بس الجرايم دي على الصبح مش عرفة بس ممكن لو كانت مجنونة

هل البنت بتحكم قلبها قبل عقلها ولا العكس ؟؟؟؟؟؟

لو كانت عاقلة و راكزة كده و مش متسرعة اكيد هتحكم عقلها قبل قلبها لكن لو كانت كل تفكيرها انها عايزة تحب و خلاص يبقا تاخد بالها عشان كده هتضيع

هل البنت تقدر تجاوب على اى سؤال من اى ولد حتى لو كان فيه جراءه شويتين ؟؟؟؟؟؟

لا معتقدش لان البنت بطبعها عندها حياء

هل البنت بتعيش يومها بلطول او العرض زى الولد ؟؟؟؟

في مجتمعنا دا احب اقولك لاااا لااااا لاااااااااا ههههههه

هل البنت تعانى مثل الولد فى حياتها ؟؟؟؟؟

ههههههه و ايه الي مخلي الولد يعاني ان شاء الله عادي المعاناه ليها اسباب مختلفة لا تتوقف على ولد او بنت

هل فى بنت ليها اجابات على الأساله الى فاتت؟؟؟؟

يارب اكون جاوبت على اسالتك كويس يا بوسي
بس طبعا اكيد ان كل واحد ليه وجهة نظر و ياريت لو حد شاف حاجة في كلامي مختلفة مع وجهة نظرو يجي و نتناقش

مشكووووورة بوسي على مواضيعك الحلوة دي و على تميزك الملحوظ

4 girls only
صفحة 1 من اصل 1