=--( SHBAB CLUB)--=
اهلا بك زائرنا فى منتدى نادى الشاب المنتدى نور بيك اذى كنت عضو فعلا هنا قم بادخال بيناتك بالضغط على (دخول) اذى كنت لسه مش عضو اضغط على (التسجيل )
=--( SHBAB CLUB)--=
اهلا بك زائرنا فى منتدى نادى الشاب المنتدى نور بيك اذى كنت عضو فعلا هنا قم بادخال بيناتك بالضغط على (دخول) اذى كنت لسه مش عضو اضغط على (التسجيل )
=--( SHBAB CLUB)--=
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  مركز رفع الصورمركز رفع الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

عبر عن احساسك باغنية

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
noniii
=--> نائب المدير <--=
=--> نائب المدير
noniii

عبر عن احساسك باغنية Empty
مُساهمةموضوع: عبر عن احساسك باغنية   عبر عن احساسك باغنية Icon_minitimeالخميس 5 نوفمبر - 9:21

الموضوع ده ياجماعة ان كل واحد يعبر عن احساسه ايه دلوقتي عن طريق انو يقول مقطع من الأغنية اللي بتعبر عن احساسو
اوكش اتفقنا
يللا نبدا
وانا اصلا كمان تعبانة منك من زمان وشايلة جوايا كلام لو قلتو صعب عليك تنام واقدر كمان اضايقك اكتر ما تتصور لكن ساكته بمزاجي على الله تغير Rolling Eyes
RIZO
=--> مدير المنتدى <--=
=--> مدير المنتدى
RIZO

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن احساسك باغنية   عبر عن احساسك باغنية Icon_minitimeالجمعة 6 نوفمبر - 3:50

حاولت كتير وياما انى اغير احاسيس جوايا كل ما اجى اروح فى حته الاقى قدرى وريا وارجع اقول احاول اتنى يمكن مره تصيب بس فى اخر كل لعبه يتقالى ده النصيب

موضوع جامد
https://shbabclub.mam9.com
noniii
=--> نائب المدير <--=
=--> نائب المدير
noniii

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن احساسك باغنية   عبر عن احساسك باغنية Icon_minitimeالجمعة 6 نوفمبر - 8:17

هو بيستكبر يـجي يصبر حبيبو بكلمة حلوة مـجنون ده بينه كبار عنو فايدي دول مـخدوش غلوة والله انا مستخسر لا يتحسر على العمر اللي فات وحياتو دانا مستخسر قولولو المستخبي اهو بان
noniii
=--> نائب المدير <--=
=--> نائب المدير
noniii

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن احساسك باغنية   عبر عن احساسك باغنية Icon_minitimeالخميس 12 نوفمبر - 10:47

حياتي بقالها بيك معني اخيرا ربنا جمعنا وجه الوقت اللي هبقى معاك ...... نسيت الناس معاك انت حبيبي الدنيا وانا جنبك عليا تهووووون ..... بقينا خلاص انا وانت لبعض ومستحيل البعد بينا يكون
lovely girl
=--> مشرفه ركن الشعر<--=
=--> مشرفه ركن الشعر

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن احساسك باغنية   عبر عن احساسك باغنية Icon_minitimeالخميس 12 نوفمبر - 12:38

انا لو اذيتو كان عملي زيادة عن كده ايه بالعكس عمري ما خدت منو نص الي انا بديه كان عايز ايه يموتني يعني يرتاح و انا مجروح
noniii
=--> نائب المدير <--=
=--> نائب المدير
noniii

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن احساسك باغنية   عبر عن احساسك باغنية Icon_minitimeالسبت 14 نوفمبر - 13:58

والله وعملوها الرجالة ورفعوا راس مصر بلدنا ووقفوا وقفة رجالة مبروك لمصر ولولادها
lovely girl
=--> مشرفه ركن الشعر<--=
=--> مشرفه ركن الشعر

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن احساسك باغنية   عبر عن احساسك باغنية Icon_minitimeالسبت 14 نوفمبر - 14:00

اسئلو كل الناس مين هما اجددع ناس هما المصريين يا ارض اطيب ناس كلك دفا و احسااااااس حفظك رب العالمين
RIZO
=--> مدير المنتدى <--=
=--> مدير المنتدى
RIZO

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن احساسك باغنية   عبر عن احساسك باغنية Icon_minitimeالأحد 15 نوفمبر - 6:59

اخيرا كسبنا وبالقوه والعزيمه لعبنا كنا بنلعب بجد مش بنهظر والجزائرى كان قاعد يشتم وهو اصلا مش بيقدر مش بيفكر لمين النصر مين غير كلام من زمان النصر دايما لمصر
lovely girl
=--> مشرفه ركن الشعر<--=
=--> مشرفه ركن الشعر

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن احساسك باغنية   عبر عن احساسك باغنية Icon_minitimeالأحد 15 نوفمبر - 11:13

مين الي قدامي ده واحد معرفوش مبقيتش اخاف عليه اسيبو او اجرحو عشاق كتير اتقابلو عادي مكملوش و اهو كل واحد يعمل الي يريحو
RIZO
=--> مدير المنتدى <--=
=--> مدير المنتدى
RIZO

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن احساسك باغنية   عبر عن احساسك باغنية Icon_minitimeالإثنين 16 نوفمبر - 5:37

هى فين صوره البلد اللى حلمت اكون ابنها هى فين طعم المعيشه اللى اتنمنيت اكون شوفتها شعب راضى بالاهانه راحت فين عزه نفسها
lovely girl
=--> مشرفه ركن الشعر<--=
=--> مشرفه ركن الشعر

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن احساسك باغنية   عبر عن احساسك باغنية Icon_minitimeالإثنين 16 نوفمبر - 13:48

مترجعليش تقول بهواك مترجعليش و سيبني انساك حبيبي روح وودعني دموعك مش هتمنعني بقولك سيبني و انساني تقولي بتوحشني
خلاص ما فرقنا بعض و ليه نشتاق لبعض هنعيدو تاني نحلم اماني متكنلناش
noniii
=--> نائب المدير <--=
=--> نائب المدير
noniii

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن احساسك باغنية   عبر عن احساسك باغنية Icon_minitimeالجمعة 20 نوفمبر - 10:00

كنت بصبر نفسي عليك واقول بكرة هيتغير اتاريك طول عمرك عايز تفضل قليل وصغير اديتك حب كبير فسنين ضيعتو فوقت قصير ...... انا هبعد واريح نفسي اصل انا ياما جيت على نفسي بس بردو مفيش جديد ..... هقولك حاجة قبل ما اسيبك انت كدة هتفضل على عيبك والموضوع معاك هيزيد .... كانت فرصة عمرك تبقى كويس وتعيش زي الناس تعبت معاك بس مفيش فايدة بجد زهقت خلاص بتعامل مع بني ادم فاضي ومعندوش احساااس
lovely girl
=--> مشرفه ركن الشعر<--=
=--> مشرفه ركن الشعر

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن احساسك باغنية   عبر عن احساسك باغنية Icon_minitimeالإثنين 23 نوفمبر - 5:42

Another day has gone
I'm still all alone
How could this be
You're not here with me
You never said goodbye
Someone tell me why
Did you have to go
And leave my world so cold
lovely girl
=--> مشرفه ركن الشعر<--=
=--> مشرفه ركن الشعر

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن احساسك باغنية   عبر عن احساسك باغنية Icon_minitimeالأربعاء 25 نوفمبر - 5:50

اتخنقت و طلعت كنت بضيع و قت كان حلم وهمي و انا صدقت للاسف صدقت انا موصلتش لحاجة من الي حلمت بيه سوء اختيار دا ولا سذاجة ولا ايه رجعت للصفر من مكان ما بدات
noniii
=--> نائب المدير <--=
=--> نائب المدير
noniii

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن احساسك باغنية   عبر عن احساسك باغنية Icon_minitimeالأربعاء 2 ديسمبر - 18:11

والله تعبت يا حبيبي تعبت مبقتش انا بتاع زمان من يوم ما بعدت اه عني وغبت وحياتي ضاع منها الامان تعالي ارجع تاني معقول قادر تنساني وغيري خد مكاني والله بتعذب اسمعني بنده عليك حالي هيصعب عليك لو شفتني بعينيك والله مش بكدب .... بعدك انا ضعت كتير وبقيت اضعف كتير قصاد اي كلمة ممكن تنسيني حبي ليك مش عايز اكون كدة لان انا اصلا مش كدة وحياتي ترجع ترجعلي نفسي محتاج اليك
lovely girl
=--> مشرفه ركن الشعر<--=
=--> مشرفه ركن الشعر

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن احساسك باغنية   عبر عن احساسك باغنية Icon_minitimeالجمعة 4 ديسمبر - 6:48

جديد الي انت بتقولو بجد طريقة مختلفة برافو قدرت تخدعني و خني ذكائي معترفة
noniii
=--> نائب المدير <--=
=--> نائب المدير
noniii

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن احساسك باغنية   عبر عن احساسك باغنية Icon_minitimeالجمعة 4 ديسمبر - 6:50

ياما قولت عليك ان انت اناني مبتفكرش الا فروحك بتقولي عايشلك وانت عايش بس لروحك
lovely girl
=--> مشرفه ركن الشعر<--=
=--> مشرفه ركن الشعر

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن احساسك باغنية   عبر عن احساسك باغنية Icon_minitimeالجمعة 4 ديسمبر - 7:19

لو قادر بص في عيني و قولي عملتلك ايه مش فاكر مرة خلفت بوعد وعدتك بيه والله ما شفتش مني غير الحنية عليك علمتك معني الحب و اجمل شوق و غرام و معلمتكش القسوة دي مش محتاجة علام اصل انت اكيد من الاول كده و القسوة دي فيك ........
noniii
=--> نائب المدير <--=
=--> نائب المدير
noniii

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن احساسك باغنية   عبر عن احساسك باغنية Icon_minitimeالجمعة 4 ديسمبر - 7:57

لا قريب ولا صاحب يسمعني ولا حضن حبيب بقى بيساعني مش قادر اتحمل واصبر وانا كل الناس بتودعني بابكي ولا في ايد تتمد تمسح دمعتي من ع الخد ليه كل ما الفرح يجيني في دقيقه الاقيه يتهد
nosha
=--> عضو كول <--=
=--> عضو كول
nosha

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن احساسك باغنية   عبر عن احساسك باغنية Icon_minitimeالجمعة 4 ديسمبر - 12:04

يارييييييييييييت كان يبقى سهل انساك ماكنش زماني بحلم بيك
hemaking
=-->مشرف قسم العاب فى مسابقات<--=
=-->مشرف قسم العاب فى مسابقات
hemaking

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن احساسك باغنية   عبر عن احساسك باغنية Icon_minitimeالجمعة 4 ديسمبر - 13:09

عيني وانا شايفة عايزة تاني ايه قلبي وانا عارفة قالي روحي فيه هو ده اللي قاله ده اللي على بالو الله يا جمالو هم شافو ايه
lovely girl
=--> مشرفه ركن الشعر<--=
=--> مشرفه ركن الشعر

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن احساسك باغنية   عبر عن احساسك باغنية Icon_minitimeالأربعاء 9 ديسمبر - 7:01

مش ممكن تكون انسان بيحس انسان و بتجري في عروقك دم على طول بتفكر في نفسك بس و خلاص انت عندك الاهم .....دي سنين و انا جمبك سنين و بعيش في سجن هواك قيدتني بحبك و خدت كتير في عمري معاك طب عيش بقا لوحدك متظلمنيش انا و ياك .......على قد ما عشقتك بقيت دلوقتي انا....كرهااااااااك
noniii
=--> نائب المدير <--=
=--> نائب المدير
noniii

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن احساسك باغنية   عبر عن احساسك باغنية Icon_minitimeالجمعة 11 ديسمبر - 8:04

كان نفسي تكون معايا قلبك يحضن هوايا تلمس ايدي بايديك واحضنك واحس بيك

عبر عن احساسك باغنية
صفحة 1 من اصل 1