=--( SHBAB CLUB)--=
اهلا بك زائرنا فى منتدى نادى الشاب المنتدى نور بيك اذى كنت عضو فعلا هنا قم بادخال بيناتك بالضغط على (دخول) اذى كنت لسه مش عضو اضغط على (التسجيل )
=--( SHBAB CLUB)--=
اهلا بك زائرنا فى منتدى نادى الشاب المنتدى نور بيك اذى كنت عضو فعلا هنا قم بادخال بيناتك بالضغط على (دخول) اذى كنت لسه مش عضو اضغط على (التسجيل )
=--( SHBAB CLUB)--=
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  مركز رفع الصورمركز رفع الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

ضربني و بكا و سبقني و اشتكاااا

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
lovely girl
=--> مشرفه ركن الشعر<--=
=--> مشرفه ركن الشعر

ضربني و بكا و سبقني و اشتكاااا Empty
مُساهمةموضوع: ضربني و بكا و سبقني و اشتكاااا   ضربني و بكا و سبقني و اشتكاااا Icon_minitimeالجمعة 20 نوفمبر - 8:35

ازيكو يا جماعة

طبعااااا اكيد كلكو شفتو المتش و شفتو الي حصل بس قدر الله و ما شاء فعل

و بنحبك يا مصرو قلوبنا معاكي مهمااااااااا حصل

بس ليه كل الي حصل دا ؟؟؟؟

عمري ما شفت شعب زي شعب الجزائريين بجد

معقول الظلم و الاهانة توصل للدرجااااادي و المفروض انهم كسبو المتش عايزين اييييه تاني

بجد اهم حاجة في الدنيا الاخلاااق و شعب مصر في الموقف دا اثبت بجد انو شعب محترم جدا

الي معصبني انهم يضربوو الناس و يكسرو الباصات و يروحو في الجرايد بيتاعتهم يقولو ان احنا الي غلطنا في حقهم

للدرجاااااادي البجاحة بجد حسبي الله و نعم الوكيل فيهم

و بعدين في الاخر ده متش كوووورة فين الروح الرياضية

انا بجد مش مصدقة الاحداث الي حصلت لانها فوق الوصف

اتمنى ان كل واحد يقول رأيو في الي حصل و ايه الي يردلنا حقنا من وجهة نظرو

lovely girl
medoo
=--> لسه جديد <--=
=--> لسه جديد

مُساهمةموضوع: رد: ضربني و بكا و سبقني و اشتكاااا   ضربني و بكا و سبقني و اشتكاااا Icon_minitimeالجمعة 20 نوفمبر - 10:09

أنا شفت المباراه لاكن مصر ظلومه بجد بجد انا معاكي
RIZO
=--> مدير المنتدى <--=
=--> مدير المنتدى
RIZO

مُساهمةموضوع: رد: ضربني و بكا و سبقني و اشتكاااا   ضربني و بكا و سبقني و اشتكاااا Icon_minitimeالسبت 21 نوفمبر - 10:34

اولا مشكوره على موضوعك ده
ثانيا مهما طال الكلام فى الموضوع ده مش هنقدر نوصف قذارتهم ايه البلطجه والصياعه اللى هما فيها دى بكفايه اوى ان احنا خسرنا كاس العالم وخسرنا كرامتنا وفى مصريين طالعين يقولوا الجزائر مع مصر فى سلام وبتاع ما كفايه سكوت بقى كفايه اوى احنا احسن شعب ياخد على افاه ويسكت هنفضل ساكتين لحد امتى فوقو ويوم ما حد بيتكلم بيقولو كلام فاضى ملوش لازمه شعارات وكلام فاضى وعمالين نطبطب عليهم كفايه اوى بقى بناخد على قفانا ونسكت ارحمونا يا مسولين انا مهما اتكلمت مش هخلص الكلام فى الموضوع ده
وهى كلمه واحده بس
حسبى الله ونعم الوكيل فيكم
https://shbabclub.mam9.com
bosygheith
=--> عضو كول <--=
=--> عضو كول
bosygheith

مُساهمةموضوع: رد: ضربني و بكا و سبقني و اشتكاااا   ضربني و بكا و سبقني و اشتكاااا Icon_minitimeالأحد 22 نوفمبر - 7:34

عندك حق يا ريزو اخنا مهما فعلن اتكلمنا في الموضوع دة مش هنخلص
بس في نقطة الشعب المصري بيطالب بحقة وبيقولوا لو الحكومة مخدتش حقهم هيخدوا بذراعهم مها حصل
وبصراحة انا كنت معتقدة ان الجزائر هتسكت بعد فوزهم تخيلوا لو كانت مصر فازت كانوا هيعملوا اية بصراحة انا كنت متوقعة ان هيكون للجزائر ردة فعل وكمان ردة فعل قوية اوي
المفروض الشعب المصري يستعد لان الجزائر مش هتسكت
وانا في النهاية بقول تحيا مصر لان مصر فازت بكل حاجة بعد المطش مش لازم تفوز ف الكرة لاكن تفوز ع الجزائر
RIZO
=--> مدير المنتدى <--=
=--> مدير المنتدى
RIZO

مُساهمةموضوع: رد: ضربني و بكا و سبقني و اشتكاااا   ضربني و بكا و سبقني و اشتكاااا Icon_minitimeالأحد 22 نوفمبر - 12:13

ميرسى لردك
وانا عايز اقول نقطه تانيه ان الحاجه التانيه اللى تثبت انهم زباله العرب انا اسرائيل دفعتلهم فلوس عشان يعملوا كل ده ازاى واحد مسلم يقبل على نفسه رشوه عشان يقتل اخوه المسلم
ياريت حد يرد على السوال ده يا جماعه ونفكر فيه مع بعض
https://shbabclub.mam9.com
bosygheith
=--> عضو كول <--=
=--> عضو كول
bosygheith

مُساهمةموضوع: رد: ضربني و بكا و سبقني و اشتكاااا   ضربني و بكا و سبقني و اشتكاااا Icon_minitimeالإثنين 23 نوفمبر - 9:44

الجزائر دي دولة قزرة يقبلوا ع نفسهعم اي شي تخيلوا لو انتم مكان اللاعبين المصرين وجهة حد من اللاعبين الجزائرين قالكم واللة لو جبتوا جون هدبحكم اكيد هتخافوا وبصراحة هو دة الي حصل ياجماعة الموضوع دة مش هيعدي غير لو مصر وقت وقفة صارمة اما شوفوا كمل يوم رايحين ينشروا الحجات دي ع القنوات مبلاش تنشروا حاجة ياريت يعملوا حاجة وغير كدة ان الجزائر دولة عربية ازاي دولة عربية تقبل انها تتخالف مع دولة عربية واللة الكلام دة لو حد جية قالي اكتبة وقدموا لسيادة الرئيس واللة لكتبوا وقدموا لة اصل الكلام دة محدش هيحس بية غير الناس الي راحوا يشجعوا وبصراحة انا حاسة ان مصر مش بتعمل اي حاجة خالص
حسبي اللة ونعم الوكيل
kokomoko
=-->مشرف ركن الافلام العربى<--=
=-->مشرف ركن الافلام العربى
kokomoko

مُساهمةموضوع: رد: ضربني و بكا و سبقني و اشتكاااا   ضربني و بكا و سبقني و اشتكاااا Icon_minitimeالأربعاء 10 فبراير - 14:17

الجزائر بيعتبروا نفسهم فرنسيين بيتبروا من ال عرب و الله احنا الكسبانين

ضربني و بكا و سبقني و اشتكاااا
صفحة 1 من اصل 1